Bas: Ja, de stappen naar verlichting of zo of? André: Ja, nee, meer in volgens mij is het stappenprogramma voor verslaafden. nag champa wierook. Voor mij, ik denk dat ook wel een beetje die urgentie is net als ik heb zoveel kennis opgedaan gedurende mijn reis en ja, sommige dingen werken misschien voor anderen of niet, maar dat het toch wel is van ja, het is zonde als dat gewoon alleen maar voor mij beschikbaar is, waardoor ik in het begin ook meer 1-op-1 coaching gedaan heb waardoor ik ook ja, gewoon gasten die een beetje in mijn staat waren waar ik zat wanneer ik vertrok
André: Ja, om die eigenlijk ook te helpen en niet van de verslaving af, maar meer eigenlijk even dat duwtje in de rug te geven om te zeggen van hé, je kan eraan werken. En want ik ben geen therapeut, ik ben niet gecertificeerd voor die dingen dus ik ga daar ook niet mijn vingers aan branden, maar wel om, ja, het stukje empowerment, om ze gewoon te laten zien van ja, het kan en je kan er een hele mooie reis van maken.
Maar ja, ik denk jij als ondernemer, alleen maar je bedrijf verkopen, ja, dat is aardig wat. Ik denk dat dat iets meer is als bijvoorbeeld je baan tijdelijk opzeggen (13 november sterrenbeeld). Dus ja. Bas: Zeker. Ik zeg ook altijd niks is wat het lijkt. Dus veel mensen zien niet de reis die je überhaupt hebt afgelegd voordat je laat ik zeggen dat succes, hoe je het ook bestempeld, bereikt hebt zeg maar
Bas: Hè, ja, dat is vooral iedereen maakt zijn eigen reis, alleen niks is wat het lijkt en op social media al helemaal niet want vaak worden alleen maar de succesvolle verhalen gedeeld. André: Ja, precies. Bas: Terwijl het juist gaat om de niet succesvolle verhalen hè en de pivot zeg maar.
Dus ja, was wel supercool want hun hebben, ja, zoveel bekende namen waar ze mee samenwerken. Tenminste, bekende namen in dat wereldje (massage steen). Die waren bij ons zeg op de Nord Star van ja, het zou zo cool zijn als we met hun iets samen kunnen doen en ja, nu host ik voor hun de brainstormsessies en de meetings om te kijken van ja, hoe kunnen we dat het best samenstellen
Ja, dus je helpt mensen ook daadwerkelijk met het vermarkten van zichzelf eigenlijk of van hun producten. André: Ja, ja. Bas: Ja, en je noemde net ook al die lancering al zeg maar. Wat is dan daar vaak de key in of wat zijn een beetje de stappen die in zo’n lancering zitten? Is dat met name van ja, hoe pak je dat aan? André: Ja, meestal dat we daar de PLF-structuur voor gebruiken van Jeff Walker.
André: Daar zitten we ook– Bas: Product Launch Funnel. onyx marmer. André: Ja, ja, dus daar zitten we ook in de launchclub, zijn we ook onderdeel van. Dus ja, is een coole formule. Het start eerst met eigenlijk bepaalde awareness te creëren waardoor je toch even vraagt van ja, wat heb je eigenlijk nodig? In plaats van wat vaak gedaan wordt ja, ik denk dat ze dit nodig hebben dus dit gaan we gewoon aanbieden
André: Dus ja, het is echt een beetje de combinatie between of tussen een impact maken, maar uiteindelijk, ja, moeten we er ook wel iets bij verkopen. tanzaniet. Dus ja, het is wel cool dat het niet gewoon keiharde sales is. We noemen het zelf ook meer, ja, sales met meer consiousness en confidence
André: Dus dat is eigenlijk een beetje onze slogan, tagline. Dus ja, en nu meer grotere NGO’s beginnen zich aan te melden om samen dingen te doen. schedel ring. Bas: Cool. En heb je een bepaald resultaat waar je super trots op was waar je mee aan hebt gewerkt? André: Ja, ik denk dat we er twee hebben
En wij dachten van ja, we willen daar echt iets voor gaan doen want Vesna, mijn vrouw, die doet al redelijk wat. Die heeft mindfulness naar Servië gebracht en ook zelfcompassie, TRE. Dus die is meer eigenlijk in de zeg therapeutische setting en dus we dachten wat kunnen we doen voor de jeugd om eigenlijk om daar meer bewustzijn te creëren? Dus we hebben een 10 weken programma gemaakt wat echt helemaal, ja, zeg blended learning was waardoor we sommige meetings hadden we live, andere meetings waren online met bepaalde sprekers die geïnterviewd werden, wat weer door veel meer mensen bekeken kon worden, bepaalde kennissessies, reflectiesessies en dan ja, over een tijd over 10 weken en 50% van de jeugd is daarna naar psychotherapie gegaan.
We wilden eigenlijk niet echt het promoten, maar toch bij bepaalde bewustzijn te creëren dat ze dachten van hmm, misschien moet ik daar toch eens over gaan praten en ja, ik denk dat dat wel voor ons een van de coolste resultaten was (hypersteen werking). Bas: Cool (chalcedoon). André: En ja, dat programma, dat 30 weken programma met de Center of Mindful Zelfcompassie dus het programma heet SCIP, Self Compassion in Psychotherapy
Dus ja, dat was wel echt cool (display bak). Bas: Wow, en ja, wat is nou het grootste verschil, want dus eigenlijk wil jij mensen die impact maken helpen zodat ze anderen, impact kunnen maken op anderen, toch? André: Ja, ja, want ik denk nu een beetje met het nieuwe, zeg influencer landschap dat het toch wel ja, er zijn twee verschillende scenario’s
Ik besluit iets anders te gaan doen en dat is misschien meer gerelateerd tot persoonlijke ontwikkeling. edelsteen op voet. Nou, als ik mij daar echt in ga verdiepen dan weet ik zeker dat ik zo een hele grote volging kan creëren, dat ik super slicke landingpagina’s kan maken, lead magnets, alles erop en eraan
André: Alleen ben ik echt de expert? Nee - citrien. Want ik ben daar net mee bezig, het is misschien meer een hobby, maar vanwege mijn marketing background kan ik daar wel echt gewoon een business uit maken. En je hebt die therapeut met al hun titels voor, achter, erbovenop, eronder, die eigenlijk totaal geen kennis hebben van online
André: En wat wij echt proberen te doen is ja, toch een beetje dat contentlandschap beschermen want uiteindelijk, ja, ik denk dat daar echt de kennis zit en meestal zijn het ook oudere specialisten die niet echt weten hoe het werkt online, die nog nooit gehoord hebben van een launchstrategie, die denken, we hebben een specialist uit Servië, ja, die heeft een pamflet gemaakt en die denkt dat ze daarmee de wereld gaat veroveren. kooihanger.
Bas: Ja. André: Dus die helpen we ook echt van ok, maar hoe kunnen we een strategie creëren, want het interessante is die hebben zoveel kennis. Je zet ze voor een camera en die beginnen gewoon te praten. Bas: Ja, precies. André: Dus ja, we proberen echt die kennis eigenlijk te boosten waardoor we toch, ja, want net als voor een leek, net als voor mij wanneer ik in die burn-out kwam, ja, wat ga je doen? Je gaat Googelen, je gaat een beetje op Instagram kijken en uiteindelijk vertrouw je in een bepaalde authority of volging en de vraag is van ja, maar wat hebben die echt te bieden? Ik denk zeker tot een bepaald level dat er een heel stuk, ja, awareness gecreëerd kan worden en dat is helemaal top.
Bas: Ja, sociaal, ja. André: Zelfs al wij gingen vliegen, ja, dan ben je op het vliegveld en je ziet een rij met mensen, je schrikt van een rij met mensen. Bas: Ja, precies - versteend waspoeder. André: Dus ik denk dat het nu belangrijker dan ooit is om echt die specialisten in de spotlight te zetten om inderdaad ook, want het mooiste is ook als we die specialisten in de spotlights zetten dan worden ze ook meer bekend bij de influencers en als de influencers hun starten te interviewen dan hebben we natuurlijk een mooie mix
Dus daar willen we wel echt naartoe. Bas: Ja, ja. Het is mooi dat je dat ziet, ik zeg altijd het enige wat je, ja, eigenlijk nodig hebt is dat je een goede marketeer bent hè want je zei het net zelf ook al van ja, je hoeft niet per se de kennis te hebben, maar als je het goed kan vermarkten kun je het verkopen.
Bas: Maar het mooie is wat jij zegt is dat je wel echt een specialist zoekt en dat je die juist alle handvatten geeft zeg maar hoe ze wel datgene wat ze weten of waar ze echt mensen mee helpen de wereld in kunnen brengen - amethist armbandje. Dat is wel een mooi bruggetje wat je daar maakt want er zijn echt genoeg infomarketeers die echt vaak of de ballen verstand hebben van iets, maar wel gewoon succesvol informatie– André: Ja, en vaak ook dat die echt gewoon naar content aan het zoeken zijn
André: En ik denk dat er zoveel specialisten zijn die gewoon de content bezitten, maar niet weten hoe ze die content kunnen uitdragen en ja, nu dat alles naar online educatie gaat, je merkte in het begin waren ze daar ook wel tegen, maar dat ze nu ook wel beginnen te merken van ja, dit is een kans om inderdaad ook bepaalde dingen vast te leggen die ook gewoon blijven. - amethist kaarshouder
Ja, dat is echt gewoon een prachtig persoon. Volgens mij is ze al, ja, volgens mij over de 70, maar nog steeds rocking en ja, dat is echt zo mooi. pareo roze. Maar ook die verhalen die ze heeft. Altijd als ze iets uitlegt zit er weer een bepaalde anekdote of een verhaal aan vast van een gebeurtenis
Navigation
Latest Posts
Display Oorbellen
Goud Topaas
Liquorice Mint